De Beste Manier om te Bepalen van het Gedrag van de Bezoekers

Met de hulp van SMO (Social Media Optimization), kunnen webdesigners de conversieratio's te verbeteren door het meten van het gedrag van de bezoekers na hun pagina's. Dit is essentieel voor bedrijven die nodig hebben om de ROI (Return on Investment) en ROI Measurement als geheel te evalueren. Het is gemakkelijk te begrijpen dat de bezoekers een bepaald pad te volgen in een website, maar begrijpen hoe ze daadwerkelijk gedragen in de site is de echte uitdaging.

SmartLook dossiers en heatmaps het gedrag van bezoekers en gebruik het voor analyse van websites en webshops. Kortom, SMO helpt monitor controleren of bezoekers het verwachte gedrag te volgen of niet. Het is niet voldoende dat de site zich gedraagt ​​volgens het verwachte gedrag, als het gedrag verandert van tijd tot tijd, is er een kans dat de bezoeker zal worden verward en verlof. Een slimme website maakt gebruik van data mining technieken om het gedrag van bezoekers te volgen terwijl ze door de site te navigeren.

De beste manier om te gaan met dit soort problemen is om de gegevens te verzamelen en te analyseren. De verzamelde gegevens kunnen worden vergeleken met de gegevens van eerdere bezoeken en vervolgens gebruikt om te bepalen welke site gedrag het meest winstgevend zijn. Op deze manier kan de ontwerper van de website te optimaliseren voor een goede succespercentage.

Er zijn veel softwarepakketten die de techniek van "Time Recording", dat is een geavanceerde SEO techniek te gebruiken. Het verzamelt informatie over het gedrag van bezoekers tijdens de eerste vijf minuten van een website bezoekt. Het maakt het mogelijk voor een website eigenaar om het gedrag van bezoekers en het gebruik van data mining technieken te analyseren om de site te optimaliseren.