De graphics moeten worden gekozen in overeenstemming met de doelstellingen van het bedrijf. De doelstellingen moeten duidelijk worden weergegeven op de grafische en reclame display.

De Grafische en Reclame display moet een beroep op de klanten en het algemene publiek. Het is belangrijk dat de grafische en reclame display van de verkoop bericht moet bevatten en moet niet proberen om mensen te overtuigen om de producten of diensten te kopen.

De ontwerpen en de beelden van de grafische en reclame display moet worden ontworpen om beroep aan de klanten. Als de klanten niet in staat zich te identificeren met de beelden en informatie zijn, dan zal het bedrijf niet slagen in hun reclamecampagne.

Het is van belang dat het bedrijf zorgt ervoor dat ze de juiste type display om hun doelgroep te bereiken hebben gekozen. Veel bedrijven hebben de neiging vast te houden aan een soort van reclame-display voor hun bedrijf omdat ze geloven dat dit meer succesvol zou zijn.

Echter, door dit te doen kunnen ze uiteindelijk worden teleurgesteld als ze zich realiseren dat er weinig belangstelling van de doelgroep. Dit betekent dat het bedrijf hun reclame-display niet heeft gebruikt om zijn volledige potentieel.

Het ontwerp van de grafische en reclame display moet worden gegeven de nodige aandacht en de visuele aantrekkingskracht moet worden gegeven veel aandacht. Dit zou het gemakkelijk voor mensen om te herkennen wat het ontwerp verwijst te maken.

De grafische en reclame display moet voldoende ruimte op het scherm. Dit is vooral belangrijk als de weergave is van een aanzienlijke omvang.

.